Prekių pristatymas

Prekių pristatymo būdai:

Lietuvoje

  • Omniva paštomatai
  • Omniva kurjeriai
  • DPD paštomatai
  • DPD kurjeriai
  • LP express paštomatai (siuntimas derinamas individualiai)
  • Lietuvos paštas (siuntimas derinamas individualiai)
  • Atsiėmimas iš dirbtuvių

Latvijoje

  • Omniva paštomatai 
  • DPD kurjeriai (siuntimas derinamas individualiai)
  • Lietuvos paštas (siuntimas derinamas individualiai)

Estijoje

  • Omniva paštomatai
  • DPD kurjeriai (siuntimas derinamas individualiai)
  • Lietuvos paštas (siuntimas derinamas individualiai)

Kitos šalys

  • DPD kurjeriai (siuntimas derinamas individualiai)
  • Lietuvos paštas (siuntimas derinamas individualiai)

Prekes Pirkėjo sąskaita pristato transportavimo įmonė (“DHL”, “DPD”, “Omniva” ar kita). Atskirais Pardavėjo nuodytais atvejais prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita.

Tiksli pristatymo kaina bus matoma suformavus užsakymą, pasirinkus atitinkamą pristatymo būdą.

Įprastai prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu/paštomato adresu per 2-10 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes (jei prie prekės nėra nurodyta kitaip) bei prekių transportavimą, jei prekės yra Pardavėjo sandėliuose. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per ankstesniame sakinyje nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Prekių pristatymas vykdomas visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, įskaitant Kuršių neriją (taikoma papildoma priemoka).

Prekės į užsienio valstybes pristatomos pagal atskirą sutarimą per kurjerių tarnybą (“DHL”, “DPD”) ar paštomatus (“Omniva”) priklausomai nuo šalies.

Tiksli prekių pristatymo data ir laikas nurodoma Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame pranešime el. pašto adresu, Pirkėjo nurodytu registracijos formoje. Atitinkamai Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti minėto el. pašto dėžutę, iki bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.

Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.

Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, tačiau nenustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimo(ų), Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime.

Nustačius prekių kiekio ir/ar kokybės ir/ar asortimento neatitikimą(us), Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame pažymi rastus pažeidimus.

Pirkėjui ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime bei pažymėjus apie siuntos pakuotės pažeidimą, laikoma, kad prekės pristatytos pažeistoje siuntos pakuotėje, tačiau prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.

Pirkėjui ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.

Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.

Kai prekės kaina viršija 1000 EUR, prekė perduodama, prekės perdavimo metu prekės perdavimo vietoje priimančiam asmeniui pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą: pasą, asmens tapatybės kortelę ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą, siekiant tinkamai identifikuoti Pirkėją ar jo atstovus sutarčių vykdymo (internetinės prekybos) tikslu. Jei prekes priims ne Pirkėjas ir prekės kaina viršija 1000 EUR, Pirkėjas privalo nurodyti prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją.

Atsiimti prekes galima sutartu laiku adresu P.Lukšio g. 16, Vilnius. 

Neatvykus atsiimti neapmokėto gaminio per 3 darbo dienas ir nepranešus dėl ilgesnio atsiėmimo laikotarpio, užsakymas yra atšaukiamas ir grąžinamas į prekybą.

Jei užsakoma prekė su individualiu graviravimu, atsiėmimu ir apmokėjimu vietoje, ji nepradedama gaminti, kol užsakovas nesusisieks nurodytais kontaktais.